Віброізоляція автомобіля
Високий рівень вібрації, виробленої основними агрегатами і вузлами автомобіля - одна з проблем, які виникають в роботі автомобіля. Щоб усунути цю проблему, і максимально знизити ефект дрібного тремтіння, автолюбителі використовують віброізоляцію. В процесі експлуатації автомобіля найбільшу вібрацію створюють колеса, двигун, трансмісія. Отже такі ділянки як арки коліс, стінки моторного відсіку, центральний тунель підлягають встановленню віброізоляції в першу чергу.
Листові матеріали для віброізоляції
Віброізоляція автомобіля являє собою листовий матеріал, в який входить полімерний липкий шар, що складається з гумової суміші і наповнений технічним вуглецем, що володіє водовідштовхувальним здатністю, антикорозійною стійкістю і герметизуючими властивостями. Часто листи віброізоляції мають з одного боку шар фольги. Основне завдання віброізоляційних матеріалів - надання більшої жорсткості деталей конструкції, поглинання механічної вібрації та перетворення її в теплову енергію.
Характеристики віброізоляційних матеріалів:
- Коефіцієнт механічних втрат.
- Розміри аркуша.
- Толщина металла на который ложится материал.
- Наличие необходимости проведения подготовительных процедур.
- Исходя из этих характеристик и показателей выбирают материалы для различных частей кузова:
Устанавливая виброизоляцию на автомобиль необходимо знать, что достаточно оклеить виброизоляционными листами 40-70%, чтобы добиться нужного эффекта. При 100%-ом оклеивании разницы практически не заметно, а дополнительные листы лишь утяжеляют автомобиль.
-
Для дверей, капота, крыши - листы толщиной 1-2мм, с коэффициентом механического поглощения 0,15.
-
Для щитка передка, статі, підкрилок коліс, дверей, стелі, задній полиці салону, багажника - листи завтовшки 2-3мм, з коефіцієнтом механічного поглинання 0,25-0,33.
-
Для центрального тунелю - листи товщиною до 4мм, з коефіцієнтом механічного поглинання 0,6.